Wednesday, April 30, 2008

Mededeling

Wegens het voorbereiden van de komende rechtsgangen in September zal ik zowel de groep me volledig terug trekken om ons op te gaan maken voor de naderende rechtsgangen.

De naderende rechtsgangen in September zullen een einde brengen aan jarenlang vluchten en onderduiken.
Hetgeen mij zeer diep geraakt heeft is het in de steek laten juist door de mensen die de grootste beloftes hebben gedaan mij te steunen in moeilijke tijden en dagen.

Omdat de rechtsgangen voor mij zowel mijn familie een zeer zware last zullen gaan vormen hebben wij doen besluiten onder andere deze site ook volledig stop te zetten.
voor uitleg van deze databank kan men terug bloggen naar august 2005 om daar gehele uitleg te ondervinden omtrent de omwenteling die zal plaatsvinden tegelijkertijd dat de rechtsgang in werking zal treden aankomende September.

Ik zo ook de groep dank u hartelijk voor het vertrouwen en het geduld en wens u alle beste toe in de komende maanden tijdens de ompoling.

De rechtzaken zullen niet openbaar gemaakt worden op onze sites.


Vriendelijke groet verblijf ik,

Rene van den Brink