Saturday, December 31, 2005

jaarwisseling

via dit schrijven willen wij als groep u een zeer mooi vredevol maar vooral liefdevolle jaarwisseling toe wensen.
een jaar van licht en waarheid staat voor onze deur,een jaar van uitdagingen nieuwe wegen te bewandelene maar vooral een jaar wat zich zal gaan laten kenmerken door zijnimmense grote rampen die voor de deur staan maar onvermijdbaar zijn voor herstel van onze evolutie.
vertrouw op de sterren en weet dat we niet alleen zijn, niet meer eenzaam te hoeven zijn dingen te respecteren en accepteren zoals ze mogen zijn in onze voortbestemming maakt ons als mens weer gelukkig en in onze ziel een liefdevol licht uit te stralen naar andere mensen toe.
het licht van waarheid zal in het jaar 2006 gaan schijnen over moeder aarde en zorgen dat waarheid overal aan het licht zal gaan komen.
ook zal het komend jaar in het teken gaan staan voor herstel van het recht van leven wat ieder mens hier op aarde heeft er zal groots schoonschip gemaakt worden met onrecht wereldwijd.
ook wij zullen het nieuwe jaar aangrijpen onze strijd in de war of goodnes op te gaan voeren om het recht te laten zegevieren.
mijn doel,mijn taak en mijn lot als lichtbaken te functioneren voor de poorten van het universum maakt me innerlijk zeer "rijk".
te leven in licht en liefde kenmerkt zich nu als geen ander dat vele mensen aangeven enorm blij te zijn dat ik weer back in town ben teruggekeerd op mijn plaats.
ik wens u vanaf deze kant vanuit onze complete groep van the embassadorion een zeer vredevol, liefdevol maar ook zeer gelukkige jaarwisseling toe, moge het licht op u schijnen want het jaar der waarheid zal aanbreken over enkele uren een zucht van verlichting is voor mij een rustteken dat het eindelijk staat te gebeuren.

Moge de sterren het juiste licht op u schijnen om u de ogen doen openenen naar de poorten van het universum.

Nkosi sikelela Afrika, ons ek afrikaons, ons voel afrikoans ons ziel es afrikoans ons ek lif vir jou en wens jou die bye goeie joare op zen afrikoans.

Die Zuid Afrikaanse visie, passie en spirit word doorgegeven.

Vriendelijke groet,

the embassadorion group