Sunday, December 04, 2005

dagboek 04 december

de maand december is aangebroken, de maand van feest en licht omgeven door duisternis.
vaak hebben we niet door dat kerst een tijd is voor veel mensen van eenzaamheid het zoeken naar vriendschap of eigenlijk het hunkeren naar liefde.
hoe vaak denken we alleen aan ons zelf en niet aan onze medemens, waarom zijn we niet "opgeleid " vroeger om te mogen delen met onze medemens...
een tijd zal aan breken van goodnes en licht, dit betekent dat er compleet nieuwe "deuren" geopend zullen worden.
geneeskundigen zullen door gaan krijgen wat licht kan doen om mensen weer te genezen, therapeuten gaan door krijgen op welke wijze de mensen de juiste woorden willen gaan horen.
een nieuwe maand een nieuw licht, een Zuid Afrikaans licht is aangebroken en zal over de wereld gaan schijnen, dit licht zal dieper in onze ziel binnendringen, onze ogen doen openen dat we altijd onze religieuze boeken op verkeerde wijze gelezen hebben of uitgelegd hebben want ja onze oppermacht is elke dag zichtbaar maar willen dat niet zien.
als wij naar onze voorouders kijken dan zien we een erg duidelijke lijn in de architectuur van hun gebouwen, piramides die speciaal gebouwd werden om contact te kunnen maken met de ether, of het Goddelijke onze oppermacht.
Onze sterren zijn onze voorouders die ons in de gaten houden van bovenuit en veel mensen willen dat NOG niet geloven maar deze kerst zal anders zijn dan anderen, boodschappers hebben nieuw licht gevonden een nieuwe toekomst staat voor de deur want goedheid zal zeker terugkeren op moeder aarde en daar word zeer hard aan gewerkt wereldwijd maar zal zeker nog grote tegenslagen te verwerken krijgen, rampen zijn nodig om mensen weer bij elkaar te krijgen weer door een deur te kunnen laten lopen, alleen door de dood in de ogen te zien kan haat worden weggenomen om plaats maken voor liefde.
de boodschappen van onder andere lion king en de boodschappen die we in commercials plaatsen om de mensheid weer anders te gaan laten denken zullen overal zichtbaar worden en overal voelbaar, enkel zijn een groot aantal rampen niet te voorkomen hoe positief we ook zijn tegen wind water vuur lucht en aarde, ik weet wie en wat de Zon is, ik weet waarom de Zon teruggekeerd is naar moeder aarde, ik weet waarom anderen dit niet weten , ik weet waarom anderen dood gaan en ik nog niet, ik weet waarom juist de lieve mensen als eerste komen te overlijden en naar boven mogen gaan want ja ik weet ook dat wij moeten leren om te gaan met een ieder die leeft hier op aarde en niet alleen naar ons zelf trekken en onszelf verrijken maar enkel door te delen komt alles op je af, op het moment dat je dit door hebt zal je merken dat je niet meer bang bent dood te gaan want wat is dood, dood is voor mij die mooie verpopping waar ik graag naar uit kijk die verpopping ooit die mooie "vlinder" te gaan mogen zijn, dwarrelend op de luchtstromen en gebruik te maken van de electro magnetische velden van moeder aarde op haar rug grote "dreigende" ogen getekend om de vijand verre van haar te houden ook dit is moeder natuur op aarde genoemd manipulatie of vormgegeven.
Kijk naar boven, kijk naar voren, kijk naar die toekomst, leer te delen, leer te genieten, leer te veranderen en open te staan voor nieuwe dingen die ons nooit eerder geleerd waren nooit eerder aangetoond waren, nooit durfde iemand dit groots naar buiten te brengen bang , bang te zijn voor het kwade maar enkel door niet bang te zijn voor het kwade zal je kunnen overleven en gaan beginnen aan de reis naar dat licht want daar zijn wij alle levens al mee bezig, de cirlce of life is telkens een level hogerop komen in onze cyclus van het leven, telkens die nieuwe deur weten te vinden naar ons volgen leven.
nee ik ben niet bang, ik ben niet geschrokken ik zal me niet afsluiten voor licht, we zullen onze lifestyle moeten veranderen en veel meer met licht gaan leven, onze huizen zullen het bewijs zijn dat onze oppermacht een loopje met ons neemt de Zon en maan zullen in spiegelbeeld gaan draaien , een andere tijdsdimensie zal aanbreken, wat hebben we aan velden vol met graan als we niet weten te delen niet weten wat we met onze overschotten moeten doen, wat hebben we aan mooie huizen als we niemand binnen willen laten, wat hebben we aan mooie auto's als we niemand mee willen laten rijden, wat hebben we aan een mooie tuin als niemand een stekje mag krijgen van die mooie plant. waarom is de mens zo egoistisch geworden en weet niet meer te delen, waarom vraag ik me vaak af moet ik juist deze dingen opschrijven om de mensen te laten lezen zodat ze door krijgen dat verandering bij onszelf zal moeten beginnen.
als wij niet veranderen zal de wereld ook niet veranderen en zoals overal zichtbaar is zal de wereld zich in een immense afgrond storten,
waarom accepteren we onszelf niet en geven we de strijd op onszelf te willen leren kennen, homo, lesbien, hetero wat maakt dit in hemelsnaam uit we zijn toch allemaal mens of niet we zijn allemaal geboren op deze aarde om te mogen delen maar puur doordat we geboren zijn en van kinds af aan ingeprent worden dat iets wat niet goed is je niet mee in moet laten, overal zie je dat de strijd word aangegaan dat respect en waardering terug moet komen maar niemand heeft door dat dit eerst bij jezelf zal moeten beginnen door zelf het overtouw te nemen, iemand voor laten gaan op een weg die over wil steken, even een auto voor laten in een file die al een tijd staat te wachten om ertussen te komen, wel eens aan gedacht een kaartje te sturen aan iemand die je totaal niet kunt, ons afval niet in sloten dumpen langs onze wegen of een kauwgom op nde straat spugen zodat de volgende persoon hierin trapt.
we zullen door moeten gaan krijgen dat we alles samen moeten gaan ondernemen om samen door een deur te kunnen lopen, inburgering begint eerst bij onszelf dann gaat de rest vanzelf mee want dan trek je zelrf die juiste personen aan die WEL in jou omgeving willen verblijven omdat je eerst aan anderen denkt en dan pas aan jezelf.
zodra je dit door hebt zal je zien dat alles en iedereen hierop zal reageren, je leefomgeing direct positief veranderd.
je het ineens bijna niet meer aankunt dat er zoveel aanbiedingen komen dat alles en iedereen met je om wil gaan maar juist de mensen waar je van dacht die geven om je juist ver weg blijven.
vaak had/heb ik het gevoel gehad dat ik "over mensen heen liep" als ik in een winkelcentrum liep, vaak mensen aankeek maar zij mij niet in mijn ogen aan durfden te kijken en wist dan niet waarom maar door te leren van tijd dat nu wel kan doen en dit graag door wilde geven maar niet werd geaccepteerd.
verandering ligt niet in een religie maar in onszelf als persoon verandering zal ten aller eerste moeten beginnen door te willen delen en niet te willen overtuigen of te prediken.
enkel dan zal u door hebben dat tekenen van boven pas gegeven zullen worden als u daar aan toe bent en uzelf los bent gekomen vanuit uw "cocon" en door heeft dat de aarde vele geheimen heeft en hier zeer groot gebruik van zal kunnen maken.

ik streef naar MIJN ideaal om deze kerst anderen mensen gelukkig te kunnen maken, mijn levensdoel is een land creeren waar we samen kunnen delen, samen kunne, geloven samen mogen genieten.

ik wens u bij deze zeer fijne decemberdagen toe.

deel, geef en geniet met liefde.

de circle of life zal hersteld gaan worden de komende jaren want dit is niet het eind maar juist de start van het nieuwe begin, geboren met ons gezicht nmaar de zon, zoveel is nog te ontdekken wat nog nooit ontdekt is ons leven in onze eeuwige baan zal hersteld worden, nkosi sikelela afrika.

Ons Afrika is ons begin ons begin is jou toekomst.

Rene van den Brink