Sunday, October 09, 2005

Dagboek 9 October 2005

Touched by an angel,

Een aanraking met een levende engel is ons nog niet veel bekend en gehoord maar toch gebeuren ze dagelijks.
Ons leven word grotendeels bepaald door onze eigen keuze onze eigen weg die we in willen slaan maar zonder dat wij het weten en willen beseffen in ons leven begeleid worden door levende engelen ofwel gidsen en of lichtmensen.
Deze "mensen" zijn gestuurd van boven af en zonder dat u dat weet zullen ze erg snel weer verdwenen zijn uit uw leven om u zelf verder te laten bepalen of u uw oude levenspad weer op wilt wandelen of doorgaat een nieuwe weg in te slaan.
Een wedergeboorte, of verandering zoals wij dat in menselijke taal willen noemen, tijd voor verandering..., wil iedereen dat eigenlijk wel... ik vroeg me inderdaad ook vaak af waarom er ook erg veel mensen "doodgaan" en omkomen in ongelukken wel erg simpel omdat zij er klaar voor waren om de echte weg in te slaan die voor ons weggelegd is vanaf boven.
Echter heeft die weg aldaar ook drie splitsingen welke dat zijn mag ik u nog helaas niet meedelen, uiteraard word er hard gewerkt aan nieuwe werelden nieuwe planeten maar in een andere levensvorm dan wij willen, kunnen of mogen denken.
Vaak beseffen we niet eens dat we aangeraakt zijn inderdaad door een angel, tekenen van boven af worden dagelijks gegeven een knipoog van een dame die exact naast je komt rijden op het moment dat je het moeilijk hebt dingen te verwerken, iemand van ruim 12.000 kilometer af hier heen komt om je van dat oude pad af te slepen en je het nieuwe op te sturen, erg veel tekenen gebeuren in je plaatselijke omgeving en mensen die zeggen dat ZE niet bestaan tja ik zou zeggen vraag erom en ze zullen zich laten zien dont worry maar schrik niet!!!
een licht gestuurd van boven kan zo fel zijn dat het ook dodelijk kan zijn en de personen die niet op de juiste trilling zitten van het leven zullen dit ook niet overleven, vaak word afgevraagd waarom heeft iemand kanker of waarom nou ik of hij of die ander en ikke niet...wel ook dat antwoord is vaak simpel te geven; mensen willen vaak revanche als ze zeer gedaan worden of gekwetst zijn maar iemand met liefde benaderen en kijken naar zijn diepste innerlijk is een compleet nieuwe draai aan je leven geven, zonder te beseffen wat de consequenties voor die personen mogen zijn.
Vaak word wraak uit wraak gewroken en ontstaat er zo,n enorm grote kloof dat mensen elkaar hun leven niet meer willen zien niet beseffende dat die persoon ook je volgende levend weer voor je staat om dat zelfde probleem tot een oplossing te gaan laten komen.
Op dit moment hoef ik niemand meer uit te leggen dat ook Nederland op dit moment zwaar overtroffen word met alle gevolgen van de weerspiegeling der aarde, bomen gaan in grote getale dood en maken plaats voor nieuw leven, nieuwe micro,s nieuwe levensvormen die door temperatuurverhogingen aangezet worden om nieuw leven te gaan ontwikkelen.
Ook in onze plaatselijke omgevingen is erg duidelijk zichtbaar aan het worden hoe machtig natuur werkelijk is en dat dat inderdaad gestuurd word vanuit boven, beuken, eiken, meidoorns, esdoorns enz gaan in grote getale dood en ook worden dagelijks tropische dieren hier gesignaleerd en ook dat zijn voorlopers ofwel de boodschappers om door te mogen geven dat er "een nieuw land is ontdekt" om in de komende jaren deze diersoorten ook op de juiste plaats op die aarde te laten overleven in the circle of life.
Mensen vragen zich vaak af inderdaad waarom gebeurt mij dit en waarom overkomt dit nou net hun die lieve mensen, maar inderdaad vraag ik me eigenlijk af wat is nou eigenlijk lief en stout..??of warendie personen wel helemaal eerlijk en toch vroeg ik me ook vaak af waarom nou..
wat is nu eigenlijk perfectie van een leven..? iemand opdringen ervoor te kiezen jou visie aan te nemen, iemand via lezingen of betaalde studies die visie op te dringen.. ik vraag me werkelijk af waarom er vaak geld word gevraagd voor lezingen en of studies want is het niet zo dat wij als mens gecreerd zijn om anderen ook weer aan te mogen zetten hun creaties naar buiten te mogen brengen.. te mogen delen te mogen geven om dan later weer op andere wijze terug te mogen ontvangen..
Een engel in je omgeving te mogen hebben word jammer genoeg niet meer gewaardeerd. een persoon word vaak weggedacht als ze op dat moment even niet meer in hun leven passen en een zogenaamde rustpauze in moeten lassen niet beseffende dat het een "stoomtrein" is die niet bij te houden is als je eenmaal uitgestapt bent want een dag rust stoomt de trein al veel verder door en zal je nooit meer die trein in kunnen halen, het enige wat je kan zorgen te doen is die visie doorgeven om zo ook die nieuwe mensen op dat moment in je leven weer een nieuwe kans aan te reiken wat de werkelijke bedoeling van leven nu eindelijk is.
Alle mensen hier op aarde mag ik meegeven dat het tijd is u klaar te gaan maken voor de weerspiegeling der aarde en op te gaan stomen naar de nieuwe dimensie.
Overal ter wereld zal u keihard gaan zien dat natuur en universum nu genadeloos zal toeslaan en helaas kan en mag ik niet anders zeggen dat ook deze mensen dit helaas zelf over zich hebben afgeroepen omdat zij puur hun mond dicht hielden toen de aarde op die plaatsen vernietigd werd, helaas maar waar ;-(
ook mij doet dit zeer dit te moeten zeggen maar ik heb een erg groot dingegeleerd toen ook mij het juiste licht werd aangereikt overleving is enkel mogelijk door eerlijkheid boven alles te laten gaan maar dit wil niet zeggen dat je over je heen moet laten lopen want de krachten van het universum zijn groots en dat zal de aarde voelen ook.
Een weg terug is er niet meer voor de mensheid de dingen die nu staan te gebeuren zullen ook gana gebeuren en zijn niet meer tegen te houden daar is het al te laat voor puur omdat de mens niet wilde luisteren naar eerdere boodschappers die die strijd op hebben gegeven maar de taak door hebben mogen geven aan een aantal .. wat afgestuurd is van boven puur de mensen te gaan mogen helpen die wel willen overleven straks naar de juiste plaats te gaan op de juiste tijd, ik zeg en scrhijf u allen bij deze ik mag er klaar voor zijn u die lifestyle aan te mogen bieden maar aan u die keus wat u er mee wilt doen, overleven of mee gaan in dat grote zwarte gat waar waar je niet weer waar het eindigt.
Ik heb gekozen, ik heb vernomen, ik heb gevoeld, ik heb gedeeld, ik heb vedriet gehad, ik heb pijn gehad, maar ik heb genoten mijn footprints hier op aarde in liefde achter te mogen laten
Ik heb gekozen want het is geschreven in mijn naam, genoemd al voor mijn geboorte, gegeven om te mogen beseffen dat ik kreeg wat ik zelf gegeven had, liefde.
Puur door liefde niet allen uit te stralen maar ook te mogen GEVEN zal je merken dat deze lifestyle je intens geluk zal aanbieden.
Mijn naam in het latijns geschreven betekent wedergeboren wonende op een nieuwe weg in het hart van Nederland het hersenstuk van moeder aarde.
Maak u klaar die weg in te slaan die op voor de voeten word gelegd, eenmaal van die weg afgedwaald is een terugkeer vrijwel niet meer mogelijk.

In afwachting van hetgeen er komen gaat worden geen gebeurtenissen meer voorspeld puur door moeder natuur haar juiste werk te laten verrichten de weg der evolutie weer vrij te gaan maken.

Verblijvend met de lach der zon verblijf ik, D C