Sunday, November 23, 2008

Uitzondering bericht; NAMAAKICONEN ster in afkraken van mensen. ook hier word einde aan gemaakt....

Jan Aarntzen wil Rebecca helpen door Wilma Nanninga

Ontwerper Jan Aarntzen wil de zwaarlijvige Popstars-finaliste Rebecca kledingadvies geven. "Ze zag er niet uit afgelopen keer. Ik begrijp dat ze in huilen is uitgebarsten want het was gewoon armoedig. En haar haar zat niet goed."

Hij vervolgt: „Ik help Karin Bloemen al haar hele leven, en dat wil ik voor Rebecca ook graag doen. Bijvoorbeeld een breedtestreep over haar borsten dat staat niemand, zelfs niet als je maatje 34 hebt. Ik zou meer kiezen voor een A-lijn die wijd uitloopt vlak onder haar borsten, of plissé. Ze kan er echt fantastisch uitzien.”

De finaliste kreeg tijdens de live show vrijdagavond een lading kritiek over zich heen. Jurylid Patricia Paay riep onmiddellijk na Rebecca’s optreden: „Dit is echt de meest afschuwelijke jurk die ik ooit heb gezien.” Henkjan Smits verdedigde: „Ja, maar die kiest ze zelf niet uit.” Patricia vond dat de finaliste best had kunnen weigeren de kleding aan te trekken.

Gerard Joling deed er nog een schepje bovenop: „Ik ben bang dat als deze jurk naar de stomerij moet, ze gaan zeggen ’we wassen geen tweepersoons tenten’”, waarop Rebecca, die haar dag al niet had door een keelontsteking, haar tranen de vrije loop liet.

Jan Aarntzen: „Ik ben fan van het programma en fan van Rebecca, want ze heeft een geweldige stem. Het is gewoon zonde dat ze dit soort dingen aan krijgt. Zij is fan van Karin Bloemen en dat doet het voor mij. Ik wil haar graag adviseren.”